A Zenit Kft. ugyanis idén csatlakozott a „Bringázz a munkába!” kampányhoz, amelynek összesített adatai egészen impozánsan festenek. A mintegy 9 ezer nyeregbe pattanó résztvevő szempontjából jó, hogy az együttesen letekert 422 ezer kilométer során nagyjából 7,6 millió kalóriát égettek el, közben pedig csaknem 61 millió forintnyi útiköltséget spóroltak meg. Azonban, ami igazán fontos, hogy számítások szerint ezzel több mint 67 ezer kilogramm szén-dioxidtól kímélték meg a légkört!
A Zenit Kft. pedig mindenki megtalálhatja a számára optimális megoldást, legyen szó , vagy ól. Aki pedig ennél is komplexebb védelemre vágyik, annak inkEgy hely megítélésén, a kollégák elégedettségén a tapasztalatok szerint jelentősen javít, ha akad elegendő számú, minőségi „parkolóhely” a bringáknak. Ha ehhez hozzátesszük, hogy az ilyen irányú fejlesztések hatalmas lépést jelentenek egy vállalat „zöldülése” felé is, akkor nyugodtan mondhatjuk, hogy ezek a beruházások igazán 21. századi, ökotudatos döntések!